Bravader

I lördagskväll var jag impulsiv och åkte till Uppsala för att träffa familjen Brodin. Efter tre timmar var jag äntligen framme (stopp i pendeltågstrafiken drog ut på restiden) och möttes av Anna, Max och Ted vid tågstationen. Det slog mig att det var nästan ett helt år sedan jag träffat dem, vilket är alldeles på tok för lång tid. Vi kollade på film och smaskade chips medan Max och Ted vilt sprang omkring i extas över att jag var där och hälsade på. Jag sov inne hos Max den natten och fick sova ända till klockan elva dagen efter. Då fick jag även träffa en morgontrött bror som hade jobbat natt :) Resten av dagen ägnades åt Mulle Meck byggande ute i snön, tecknade filmer, mys och bus. När klockan var ca halv tio var det dags att bege sig hemåt mot Stockholm igen. Andreas var snäll och skjutsade hem mig. Tack för en trevlig helg familjen Brodin! Det var ett kärt återseende och jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång. 

I helgen är det julmarknad på Forsbergs skola! 
Skinnarviksringen 6 
Lör-Sön 10-17 
Kom kom kom! 













En extra puss till Max och Ted!




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0