halva jag.

Julen är över och all den förväntan jag haft har blivit uppfylld. Det blev precis så magiskt och stämningsfullt som man kan tänka sig. Att få komma hem till vinterfyllda Hällsjö på självaste julafton var nog den bästa julklappen för i år. Dock så finns det inget att klaga på över de övriga julklapparna som var perfekt utvalda för just mig. Allt jag önskat mig gick i uppfyllelse detta år. 

Idag åkte min andra hälft ifrån mig. Jag vill tro att det är nyttigt att sakna ibland, men när det börjar göra ont i hjärtat undrar jag om det inte har gått för långt.  Vad vore jag utan dig Fredrik? 

Till veckan ska jag träffa nära och kära och umgås med min käre mor. 
Det ser jag framemot. 





kommentera
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 21:39:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0