13

Från och med nu förstår jag folk som har sagt att 13 är deras otursnummer. Att den dessutom föll på en fredag igår gjorde inte min dag bättre. Eftersom jag inte har skaffat mig något sommarjobb än så strosar jag bara runtomkring i lägenheten och gör ingenting, ingen kompis från skolan är kvar i stan så det finns ingen att umgås med. Fredrik bara jobbar och igår var han ute med jobbet hela kvällen. Fredagen den 13:e. Jävla skitdag. 

Idag är det lördag den 14:e och tro det eller ej, men jag sitter här ensam igen. En lördagskväll. Fredrik fick oväntat besök (åtminstone från min sida) och åkte därefter iväg till en gemensam kompis till dem båda. Kul. Och sverige förlorar mot spanien. Lördagen den 14:e. Jävla skitdag. 

På måndag ska jag in till Alströmergatan 20B för att snacka sommarjobb med iCITY. Det blir sommarjobb på distans eftersom jag åker upp till norrland till midsommar och stannar där tre veckor (som det ser ut för tillfället). Två jobb på en sommar, well done säger jag. Ska bli kul att få komma hem och träffa familjen samt en massa kompisar. Det var ett tag sedan nu. 

Jason Mraz - I'm yours går på repeat ikväll. 






kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0