Belåten

Har just svullat i mig en stor sushi. Den var efterlängtad, säkert två månader sedan jag åt sushi sist. 
Fredrik är och bowlar med jobbet så jag har bänkat mig framför tv:n ikväll med Idol och choklad. 
Dagen har varit lugn och skön, gick från praktiken vid 15.00 och åkte till skolan för att skriva ut julkort åt mamma som ska skickas iväg världen över. 

Såg precis på tv att det har kommit en rip-off på singstar som heter Lips. Vad får man ut av att göra så?
Skäms på er. Singstar var först och kommer alltid vara först. 

Nedan ser du hur julkorten ser ut på ett ungefär (mycket snyggare i verkligheten, både kort och familj), har gjort hela familjen som filmisar som ska knytas ihop till ett litet paket. 
It's The Who Family!









kommentera
Postat av: Anna Brodin

HAHAHAHAHAHAHA detta julkort kommer jag att se fram emot !!!!

2008-11-21 @ 19:45:24
Postat av: Emmelie

Här ovan ser jag att nån tar för givet att få ett julkort ;)

Riktigt skojig idé! Typiskt familjen Persson säger jag!

2008-11-21 @ 20:44:03
URL: http://emmelienilsson.bloggagratis.se
Postat av: Anna Brodin

JA du cillan ! Det var synd du inte kolla in brorsan för de va drag och djävulskt bra!!

kramis kramis

2008-11-23 @ 17:58:30

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0