Sweet.


Jag blir tokig på snö. Ge mig sommar och värme, vem uppfann snön egentligen? Så himla värdelöst vitt pulver som är kallt. Dock kan de få ligga lite fint på julafton, resterande vintermånader kan det få vara varmt. 

Jag blir tokig på CSN. Förstår dom inte att jag behöver pengar för att kunna köpa julklappar? Ska ringa och klaga. Sista veckan på praktiken nu. Det är med blandade känslor jag återgår till skolan. Dock är det bara två veckor innan jullov igen. Sweet. 




kommentera
Postat av: Anna

Åh, vilken bra bild! :) Och snart kommer jag ner och sprider lite julglädje i din vardag honey :*

2008-11-25 @ 12:02:20
URL: http://annamelinder.blogg.se/
Postat av: Anna

Vendator heter det, ska bli en sån där telefonsäljare som vi alla älskar ;) Men de gav ett bra intryck och det kändes bra, de är mån om peronalen och att de ska trivas och det är i vår ålder de som jag såg jobbade där redan, så det kan bli bra. Annars är det ju bara att jag byter om jag får något annat! Den 5 dac- 7 dec planerar jag att åka ner. Funkar det för dig?

2008-11-25 @ 12:18:20
URL: http://annamelinder.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0