Tar mig tid

Nu tar jag mig tid. Tvätten är i tvättmaskinen, disken är diskad, golvet är skinande rent, kläder är ihopvikta, sängen är bäddad, levande ljus är tända, radion är på och hösten är kommen. Det enda som saknas nu är min älskling. Kom hem nu. 

Som sagt, jag lovade att sammanfatta lite av vad som har hänt.
  • Stockholmsmässan gick toppen. Vi fick oerhört bra respons på våran monter; "Så här ska en monter se ut!" Så nu får vi hålla tummarna att vi vinner priset för årets monter. 
  • Har skickat in två uppgifter som jag väntar på att få feedback ifrån. Har stor betydelse om det kommer med. Kan inte säga något mer för tillfället.
  • Var hos Frida igår och pluggade på asymmetriska typografin. Har slutredovisning till veckan då den även ska limmas ihop till en bok. Kul!
  • Har även slutredovisning på en H&M brief tillsammans med fotoskolan.
  • Har skickat in vårat bidrag till tävlingen Guldlådan där briefen var att få fler aktiva vandrare i MorsorochFarsor föreningen. Håll tummarna att min grupp vinner, då blir det gala för hela slanten.
Annars börjar det lacka mot lov och därefter fyra veckors praktik. Jag är återigen på iCITY, ett ställe där jag trivs. På onsdag är det lite mingel på konstbar för deras nya nummer. Kul att bli inbjuden till sådant av dem. 

Nu är det dags att slänga i lite mer tvätt. 




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0