YAH!

Äntligen helg.
Jag tror inte någon kan förstå hur uppskattat det är att få ha två dagar ledigt från skolarbete. Så mycket som vi har haft i skolan under dessa veckor skulle nog göra vem som helst gråtfärdig. Jag bröt ihop häromdagen, grät mig igenom hela kvällen i brist på tid i mitt liv. Jag har inget liv längre. All tid går åt till skolan. Att alltid försöka prestera sitt bästa går inte. Inte när man har ca sju uppgifter med en orimlig deadline. Det går inte. 

Stockholmsmässan börjar på torsdag, Forsbergsskola står under rubriken "Höjdpunkter". Så alla ni som befinner er i området bör komma och kolla in, för det här kommer bli toppen. Idag har jag och Linn gjutit betong och fixat med etiketter på flaskor. Typ dubbelt så mycket som på bilden. 

Varför det sitter en bebis med cigg i munnen vid ingången till skolan är dock en gåta. Men den gör alltid min dag. När jag känner att det börjar mörkna igen ska jag tänka på bebisen med ciggen i munnen. 

Imorgon åker jag till fina Hällsjö. 





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0