Zu hause

Snart nalkas det lov och då mina kära vänner lämnar jag Stockholm för att varva ner i sköna Hällsjö. 
Först ska jag ha en underbar helg med min käresta, pengar kom idag så då är det bara att släppa loss. 
Efter lovet blir det fyra veckors praktik på iCITY. I onsdags var jag på deras smygläsning/mingel på konstbar och hade en trevlig stund. Igår hade vi redovisning ang. H&M's nya bildkoncept. Idag har vi redovisning för våran asymmetriska bok. Min är dock inte färdiglimmad, tänkte fixa med det när jag kommer till Hällsjö. 

Well. Nu ska jag in till Solna och spendera lite pengar på material till saker som jag ska sälja på Forsbergs julmarknad i december. 

 





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0