Bitterfitta

Jag måste be om förlåtelse. Jag känner att jag har varit en riktig bitterfitta här på bloggen senaste tiden. Bara klagomål hela tiden. Nu är det ändring på det (även fast det finns en hel del kvar som går att klaga på). 
Jag är glad:
Igår fick jag en mycket trevlig nyhet som ger mig skön kolsyra i magen. 
Till helgen kommer min älskade mamma för att hälsa på mig. Det var längesen nu. 
Om två veckor åker jag upp till Hällsjö (jag ska sluta säga Norrland, eftersom Norrland är halva Sverige. Norrland är stort..) en snabbis för att älskling ska ställa in bilen och jag ska försöka få in lite lugnande höstluft. 
Jag är glad för att jag har Fredrik vid min sida, min andra hälft.
Hallen är äntligen klar! Nu är den vit, vit som snö. 
Jag är klar med min tidningsdesign.
Ute är det höst och man får äntligen köpa nya höstboots, halsdukar och tjocksockar. Jag tycker om hösten. 

Nu är det tvättid. Mindre roligt. 






kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0