Back in town

Är åter tillbaka i Stockholm nu efter en otroligt avkopplande fjällresa. Jag känner mig levande igen. Jag har ett rus inom mig som bara vill slösa energi, därav jag nu de senaste två timmarna storstädat köket. Minsta lilla vrå är nu prickfri från damm och brödsmulor. Nu kände jag att det lilla ruset dog av och behövde återhämta sig igen. 

Fjällen då? Underbart som sagt. Solsken 3/4 av vistelsen, fräknar på näsan och en snögrotta som tillslut blev gräsgrotta. 
Blev en hel del yatzyspelande, skoteråkning, timmerhuggning, avkoppling och godisätande. Nu har jag säkert gått upp fem kilo för mycket. Fick även en otroligt underbar nyhet under veckan som gick, jag blev nämligen faster till en liten flicka vid namn Tez! Stort grattis brorsan, Anna, Max och Ted! Är så glad för er skull och väntar otåligt på att få komma och hälsa på det lilla underverket!

Nu är det examensutställning för 100% som gäller. Nu blir det blåställ, hammare och kanellängd den närmsta tiden i skolan.
Nedan kommer lite sköna bilder från fjällen. 
Tjo tjim glitterlim











kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0