Hårt liv

Helgen är över och den gick över snabbare än du hinner säga skål.
Fredagen blev det en efterjobbet öl på Sommar vid Odenplan med skönt sällskap, drog vidare till Storstad då vädret slog om till typ -10 grader. Efter några öl där blev det efterfest i typ en timme hos älsklings kompis. Var hemma runt halv fem.
Lördagen klev jag upp vid elva eftersom det skulle komma folk och kolla på fotboll hos oss. Var tvungen att städa undan lite och göra lite ärenden nere i Sumpan. Vid fyra åt jag min frukost som bestod av en Hawaii och ett glas fanta. Fint! Bra kostcirkel Cecilia. Kollade fotboll och vid åtta kom det plötsligt massor med folk. Eller ja, typ sex stycken. Blev fest, blev guitar hero, det blev lära-känna-nytt-folk (fastän 90% av folket kom från Sollefteå) Sweet! Gick till sängs vid halv fem även denna kväll/morgon.

Idag är jag trött. Sitter på jobbet och försöker koncentrera mig på mina uppgifter. Går sådär. Börjar känna av ett halsont och det orkar jag inte med just nu. Har på tok för mycket att göra för att hinna vara sjuk.
Nä, back to work. Hard work work.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0