Helgplanering

Ännu en skolvecka är förbi, undra hur många det är kvar på Forsbergs nu? Orkar inte tänka på det just nu. 
Imorgon tar jag en tripp till Uppsala, närmare bestämt Örbyhus för att åka pulka med min käre bror och brorsbarn. Ser framemot att få träffa dem och pulkbacken. Var evigheter sedan jag åkte pulka! 

Idag har det varit en väldigt lugn dag på skolan då vi hade inställd lektion på morgonen. Morr, jag kunde haft sovmorgon. Eftermiddagen ägnades åt typografi redovisning vilket gick finfint. 
Ett litet smakprov finns nedan: 


Jag saknar min familj i Hällsjö. Det gör fortfarande ont i mitt hjärta att vara så långt bort från dem. Veta att allt kanske inte alltid är tipptopp med er. Dock har Morgan visat dem teknikens under, nämligen webcamen. Så ibland sitter vi och vinkar till varandra via den och dom ger mig nya krafter med sina leenden. Jag älskar er. 






kommentera
Postat av: Therese

Helt underbar bild...

Langtar ocksa sa det gor ont till Hallsjo. Ska du hem nat i pask?

Det ska jag!!! Veckorna innan pask ar jag i byn, aker tillbaks hit typ annandag pask.

SAKNAR DIG

2009-02-25 @ 14:29:03
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/
Postat av: Tiniwini

ååh vilken fin bild!

2009-03-09 @ 14:53:21
URL: http://fousonette.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0