Be the king

Jag har blivit svag för snabbmat nu när man bor i en stad med större utbud än Sylos i Kramfors. Jag äter kanske snabbmat minst tre ggr i veckan. Jämt när man är inne i stan och shoppar blir det alltid att man slinker in på McDonalds eller Burger King för en cheeseburgare. Jag lovar er, det är beroendeframkallande. Nu har även Burger King gjort något kreativt och börja designa t-shirts som dessa snyggingar: 


Det är nästan så man måste stödja Burger King lite extra genom att köpa en t-shirt.


Har precis kommit hem från gymmet och snart är det dags att åka in till skolan för att möta upp Sara och Lisa inför vårat projekt som ska presenteras på torsdag. It feel's so good.
Har även fastnat framför ps3:an med Assassins Creed. Mycket bra spel.
Nu är det dags att äta något för att återhämta sig från träningen.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0