Återhämtning

Jag är isolerad från omvärlden just nu. Jag fick Sims3 i examenspresent av älskling och har spelat nästan dygnet runt i tre dagar nu. Därför jag har varit så frånvarande från bloggen ett tag.

Förra helgen: 
Åkte upp till norrland i en passat. Mycket ljuvligt. Firade pappa på lördagen och åkte till Sollefteå på kvällen eftersom det var cruising. Satt i brorsans Mini Cooper mestadels av kvällen. Trevligt att få se lite folk även fast jag knappt kände igen någon längre. Söndag bakissolade vi på risön eftersom det var helt ljuvligt väder, åkte ner till stugan på eftermiddagen och åt våfflor och fick se brorsan försöka sig på att åka wakeboard. Tyvärr är hans nuvarande båtmotor för svag för att han ska kunna lyckas åka. 

Helgen:
Fredags var vi på Hotell Anglais och drack lite öl. Träffade Fredriks kusin och hennes kompis Cissi. Spanade in Thomas Järvheden i baren också. 
Lördag drog vi till grönan med Jenny och Cissi, blev många roliga timmar där och åkte även nya åkattraktionen Insane. Och den höll verkligen vad den lovade, den VAR helt insane! 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Spelat Sims, städat lite, gått på promenad och bakat äppelmuffins. Skön söndag. 
Imorgon är det åter tillbaka till jobbet och på kvällen blir det lite brännboll med arbetskamraterna innan jag ska in och hämta mitt finbesök på centralen. Therese såklart! Det är inte ofta man får ett sådant fint besök som sover över här i lägenheten. Ska bli mysigt att träffa henne igen! 

Nu.. Sims kanske?

 




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0