Upp och ner

Det är alltid lika roligt då det ska tvättas i denna lägenhet. För det första så bor vi längst upp i huset, och tvättstugan ligger ju självklart längst nere i källaren. Detta medför att det blir ett jäkla springande uppochner dom närmaste fyra timmarna. Dessutom har min käre pojkvän ovanan att lite här och där ta av sig en socka, observera EN socka! Detta gör han omedvetet vilket resulterar i att jag får kolla bakom kuddar, under bord, under soffan etc för att hitta åt alla sockar som ska tvättas. PUH. 

Nu ligger det också till så att vi inte har kunnat bokat tvättid sedan i påskas. Gissa hur många fyllda IKEA påsar vi har som ska tvättas? Dessa fyra timmar kommer bli stressigt om allt ska hinna tvättas och torkas. 

Det vankas jobb också. 
Kanske, om jag har tur.
Håll tummarna! 




kommentera
Postat av: Tini

kommer gärna snart igen!

2009-05-12 @ 21:03:32
URL: http://fousonette.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0