Drömmar av guld

Igår köpte jag violpistoler.
Igår fick jag reda på att det finns ett violsnus.
Jag lever i himmelriket.
Blev inget halloween firande i helgen.
Dock var vi på Mickes födelsedagskalas.
Självkostnadspris på drinkarna, 20:-
Gissa om vi drack!
AIK tog sm-guld!
Drömmar av guld!
Min käresta är ute och firar, själv firar jag med filmen Patrik 1,5 och en latte.
Det är jag värd.
Till helgen åker jag till norrland.
Jag längtar efter min familj.
Och jag saknar familjen Brodin.




kommentera
Postat av: Brodiiiin

Du e söt du !! VI SAKNAR DIG MÄÄÄÄ

2009-11-01 @ 21:27:03
Postat av: freejaa

hej pullan! javisst finns det violsnus :) tog mig nyss en faktiskt! nästa smak i den still catch collektionen är typ kanel eller ngt.. ska bli spännande med den.



Vad är dina planer för helgen när du åker till norrland då?? pusskram

2009-11-02 @ 19:06:54
URL: http://frejablomman.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0