Rubicum

Och jag har legat sjuk sedan i onsdags.
Har aldrig mått så dåligt som jag gjorde i torsdags.
Ont i kroppen, soffliggande hela dagen.
Nu återstår en sjuhelvetisk hosta som aldrig vill ge med sig.
---------------------------------------------------------------------
Imorgon ska jag återgå till jobbet. Looking forward!
Har ca åttatusentrehundrafyrtiosju mail att ta itu med.
Men när har en utmaning stoppat mig? Badaboom!
---------------------------------------------------------------------
Och jag vill att julkänslan ska börja gro i magen snart.
En ny soffa ska införskaffas innan jul, det blir vår julklapp till varandra. Fredrik och jag.
Vuxenpoäng till oss. Fast om jag känner mig rätt kommer jag ändå köpa något litet åt honom.
Julklappar är så mysigt, även fast det viktigaste för mig just nu är att få komma hem till Hällsjö och vara med familjen. Mamma, pappa och Morgan - big kiss!
---------------------------------------------------------------------
Jag vill sjunga, men min hals tillåter mig inte.
Och jag är jävligt less. Varför skulle detta hända?
Ingenting kommer ju att bli som förut.
---------------------------------------------------------------------
Fredrik Lidmark 2009




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0