Mrs Macgyver

Jag tänker inte sammanfatta min ledighet med jul och nyår och allt vad det innebär.
Måhända att det har gnagt i mitt huvud att jag kanske borde göra det. Men jag har kommit in in någon slags trotsålder igen. Jag vägrar göra saker som andra säger till mig, eller jag själv också för den delen.
Jag gör det jag har blivit uppfostrad att göra: Le, var glad och gör det du ska!
Och än så länge fungerar det jättebra.
------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har svårt att tänka mig att någon som läser detta går och lägger sig med gråten i halsen för att jag inte skriver vad jag har gjort dom senaste veckorna. Det kvittar, kvitt eller dubbelt. Kvidevitt!
------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kan iallafall tala om att jag känner mig som Macgyver idag, lyckas göra stora ting med små medel.
Hurra för mig! Hurra för allt tekniskt! Tekniskt sett är jag nöjd med dagen.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0