Hemgång är lika med utgång?

Om ca en timme är jag hemma. Hemma i underbara Hällsjö! Jag kan inte riktigt beskriva den härliga känslan jag har i magen just nu, det är en blandning av julafton-födelsedag-fyrverkerier-fanfarer-stjärnstoft.. Well, you get my point. Det spritter i kroppen! Att jag får stanna i ca fyra hela dagar gör ju inget sämre. Det är skönt att lämna Stockholm då och då, även fast jag stortrivs där nu. Särskilt på sommaren med alla uteserveringar! Miaow. Men Norrland är alltid ack så vackert, åkte precis förbi en sjö med solnedgången som speglades i vattnet. Ack kära (sundbyberg) norrland! Forever and ever. Som vanligt är jag bra på att ordbajsa när jag har tråkigt. Men snart, snaaaart kommer min kära bror och hämtar upp mig i Kramfors! Wie. Nu ska jag njuta av naturen som svischar förbi utanför bussrutan. So long captain!




kommentera
Postat av: majs

åh vad jag blir glad när du är sådär lycklig!

ha världens bästa helg, vi ses på måndag my love!

:)

2010-05-12 @ 23:15:46
URL: http://mkarlbom.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0